آخرین اخبار
کد مطلب: 103064
حسين شريعتمداري/
داعش براي حمايت از اسرائيل تشکيل شد/ هدف اصلي عمليات لانه زنبور جذب تندروهاي جهان براي هدف گرفتن کشورهاي مخالف موجوديت اسرائيل است
تاریخ انتشار : 1394/08/24 09:49:37
نمایش : 1965
سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريکا (سيا)، انگليس (اينتلجنت سرويس) و اسرائيل (موساد) در شکل‌گيري گروه موسوم به دولت اسلامي عراق و شام- ISIS - نقش داشته‌اند و در پروژه‌اي با نام «لانه زنبور - VESPIARY» اين گروه را پديد آورده‌اند
به گزارش  سلام لردگان؛‌ به نقل از راه دانا؛ حسين شريعتمداري در روزنامه کيهان نوشت:


1- اين سخن از «برتولت برشت»، شاعر و نمايشنامه‌نويس آلماني است که مي‌گفت «مي‌توان به يک نفر براي هميشه دروغ گفت و مي‌توان براي يک‌بار به همه دروغ گفت، اما، هرگز نمي‌توان براي هميشه به همه دروغ گفت».
جمعه شب گذشته، پاريس با چند انفجار و عمليات تروريستي همزمان روبرو بود که تاکنون به کشته شدن حداقل 160 شهروند فرانسوي و مجروح شدن بيش از 200 فرانسوي ديگر منجر شده است و اعلام شده که دستکم 80 تن از زخمي‌ها در شرايط وخيم جسماني به سر مي‌برند و احتمال افزايش تلفات نيز وجود دارد. ماجراي اين عمليات تروريستي که داعش مسئوليت آن را پذيرفته است، موج گسترده‌اي از وحشت را در اروپا و آمريکا به دنبال داشته، در سراسر فرانسه حکومت نظامي اعلام شده، تمامي مرزهاي زميني و آبي و هوايي بسته شده و راديو و تلويزيون فرانسه، هر از چند ساعت به مردم هشدار مي‌دهند که از خانه‌هاي خود خارج نشوند، برخي از شهرهاي آمريکا، نظير نيويورک و بسياري از شهرها و پايتخت‌هاي اروپايي نيز در وحشت از روبرو شدن با اقدامات تروريستي مشابه به حالت آماده‌باش درآمده‌اند که خبر مشروح  آن در گزارش امروز کيهان با عنوان «سگ‌هار‌داعش پاچه صاحبان خود را گرفت» آمده است.
پيش از اين و در پي جنايات وحشيانه‌ داعش، رهبر معظم انقلاب هشدار داده بودند کشورهاي حامي تروريست‌هاي تکفيري، از «باد»ي که کاشته‌اند «طوفان» درو خواهند کرد و امروز آغاز همان دوره‌اي است که حضرت ايشان پيش‌بيني کرده بودند؛
«برخي کشورهاي منطقه اکنون با کمک به گروه‌هاي تکفيري از کشتار و جنايات آنها در سوريه و برخي کشورهاي ديگر حمايت مي‌کنند، اما در آينده نه چندان دور، اين گروه‌ها بلاي جان همان کشورهاي حامي خواهند شد و در نهايت مجبور خواهند بود که با هزينه زياد، آنها را از بين ببرند» 12 خردادماه 1393.
2- «ادوارد اسنودن» پيمانکار سابق آژانس امنيت ملي آمريکا - CIA - که افشاي اسناد سري سازمان سيا از جانب وي، آمريکا و اروپا را با چالش شکننده و بي‌سابقه‌اي روبرو کرده‌ است و از آنجا که اين اسناد با مشخصات و «کد» رمز سازمان سيا منتشر مي‌شوند، مقامات آمريکايي توان انکار آن را ندارند وي در همان چند ماه آغازين عمليات تروريستي داعش، فاش کرد که؛
«سازمان‌هاي اطلاعاتي آمريکا (سيا)، انگليس (اينتلجنت سرويس) و اسرائيل (موساد) در شکل‌گيري گروه موسوم به دولت اسلامي عراق و شام- ISIS - نقش داشته‌اند و در پروژه‌اي با نام «لانه زنبور - VESPIARY»  اين گروه را پديد آورده‌اند» اسنودن مي‌افزايد؛ «داعش براي حمايت از اسرائيل تشکيل شده است و هدف اصلي عمليات لانه زنبور، تشکيل گروهي با شعارهاي اسلامي است که تندروها را از سراسر جهان جذب کند و براساس انديشه‌هاي وهابي، سلاح خود را به سوي کشورهاي مخالف موجوديت اسرائيل نشانه بروند». ادوارد اسنودن به سند ديگري اشاره کرده و فاش مي‌کند: «سرکرده ISIS (داعش) دوره فشرده‌اي را به مدت يک‌سال و زير نظر موساد پشت سرگذاشته، اين دوره شامل آموزش‌هاي نظامي و سخنوري بوده است».
«هيلاري کلينتون» وزير امور خارجه سابق آمريکا در کتاب خاطرات خود با عنوان انتخاب‌هاي سخت -HARD  CHOICES - که در تيرماه 1392 (جولاي 2014) منتشر شد به تلاش آمريکا براي تشکيل گروه‌هاي تکفيري اشاره کرده و مي‌گويد «قرار بود روز پنجم ژوئيه 2013 در نشستي با حضور دوستان اروپايي خود، دولت اسلامي را به رسميت بشناسيم و من به 112 کشور سفر کردم تا نقش آمريکا و توافق برخي از دوستان را درباره به رسميت شناختن دولت اسلامي بلافاصله پس از اعلام موجوديت آن، توضيح بدهم.»
«ديويد ميلي‌بند» وزيرخارجه پيشين انگليس در مصاحبه با آبزرور - 19 مرداد 94- با تلويحي نزديک به تصريح از نقش انگليس در پيدايش داعش پرده برداشت.
«توني بلر» نخست وزير سابق انگليس نمي‌تواند نقش کشورش را در شکل‌گيري داعش انکار کند و ترجيح مي‌دهد که بگويد، پيدايش داعش نتيجه حمله ما به عراق بود!
«مايکل فلين» رئيس سابق آژانس اطلاعات دفاعي آمريکا در گفت‌وگو با شبکه الجزيره تصريح مي‌کند: آمريکا در پيدايش و حتي سرپرستي گروه‌هاي داعش، النصره و القاعده نقش اصلي را داشته است.
گلوبال ريسرچ مي‌نويسد؛ بسياري از سرکردگان داعش پس از دستگيري اعتراف کرده‌اند که تحت حمايت نظامي و اطلاعاتي آمريکا هستند و... و ده‌ها نمونه ديگر از اعتراف صريح مقامات آمريکايي و اروپايي که فهرست آن نيز به درازا مي‌کشد. گفتني است، اسناد فراواني منتشر شده که نشان مي‌دهد هزينه تشکيل و فعاليت گروه‌هاي تکفيري را آل‌سعود، قطر و برخي ديگر از کشورهاي عربي منطقه تأمين مي‌کنند. و اما، بدون استناد به اين اعتراف‌ها و فقط با مراجعه به مواضع و عملکرد داعش نيز به آساني مي‌توان خاستگاه اين تروريست‌هاي وحشي را کشف کرد، قتل‌عام وحشيانه مردم عادي و تهيه و انتشار فيلم و کليپ از جنايات انجام شده، اعلام صريح اين که اسرائيل هدف حملات ما نيست، مداواي مجروحان داعش در بيمارستان‌هاي تل‌آويو و حيفا و تصاوير عيادت نتانياهو از آنان، اعتراف نتانياهو که داعش نيروهاي مقاومت را از مرزهاي اسرائيل دور کرده و درگيري  اسرائيل- مسلمانان را به جنگ داخلي مسلمانان با مسلمانان تبديل کرده است و...
3- ساختار گروه‌هاي تکفيري و از جمله داعش شامل دو بخش «سران» و «بدنه» است. فرمان و دستورالعمل‌ها به سران ديکته مي‌شود و سپس از سوي آنان در بستر بينش وهابيت که آل‌سعود اصلي‌ترين نماد و اردوگاه آن است به «اسلام تکفيري»  ترجمه شده و به «بدنه» ابلاغ مي‌شود. بدنه را افراد عادي و عموما نادان و فاقد بينش اسلامي تشکيل مي‌دهند که تحت نظر مفتي‌هاي وهابي آموزش مي‌بينند و برخي از آنها به روش‌هاي ويژه که شرح آن فرصت ديگري مي‌طلبد، شست‌وشوي مغزي داده شده و براي عمليات انتحاري آماده مي‌شوند، با اين توهم که بلافاصله پس از هلاکت به ديدار رسول‌خدا(ص) خواهند رفت! در آموزش اين طيف از نظرات و ديدگاه‌هاي چند گروه وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس و اسرائيل، موسوم به «شيعه انگليسي» استفاده فراواني مي‌شود. مأموريت تعريف شده شيعه انگليسي، اهانت و فحاشي به مقدسات اهل تسنن است که با بهره‌گيري از شبکه‌هاي ماهواره‌اي صورت مي‌پذيرد. به عنوان مثال شبکه ماهواره‌اي موسوم به «اهل بيت»! از مرکز سان‌ديگو در کاليفرنياي آمريکا با اجراي يک طلبه به ظاهر شيعه افغاني روزانه 4 ساعت برنامه پخش مي‌کند که پي در پي تکرار مي‌شود. مأموريت اين شبکه که «شائول بخاش» يهودي ايراني‌تبار از جمله گردانندگان پشت صحنه آن است، فحاشي به مقدسات اهل تسنن است. اين بخش از برنامه شبکه‌هاي مورد اشاره براي تکفيري‌هايي که تحت آموزش عمليات انتحاري هستند به نمايش گذارده مي‌شود.
بدنه داعش از مراجعه به رسانه‌ها و کتاب‌هايي  که بيرون از دايره وهابيت هستند به شدت نهي مي‌شوند و...
گفتني است اينگونه از آموزش‌ها در سازمان تروريستي منافقين نيز با مديريت «کنت تيمرمن» مسئول ميز ايران در «سيا» و سپس «پنتاگون» نيز وجود داشته است.
4- زد و بندها، دستورالعمل‌ها و ارتباطات بيروني تکفيري‌ها، از جمله داعش در سطح «سران» است و هرگز به «بدنه» راه پيدا نمي‌کند. بدنه بر اساس اطلاعات به دست آمده از دستگيرشدگان اين گروه تروريستي، فقط دستورالعمل را دريافت مي‌کند و «سران» با بهره‌گيري از بينش وهابيت، آدرس کساني را که دشمن تلقي شده‌اند در اختيار آنان قرار مي‌دهد. همين جا بايد اشاره کرد در کنار سران، جمعي  از آموزش‌ديدگان سرويس‌هاي اطلاعاتي  آمريکا و انگليس و اسرائيل و نمايندگان اعزامي آل‌سعود، قطر و ترکيه نيز حضور دارند که به هيچوجه در عمليات انتحاري شرکت نمي‌کنند و در جريان درگيري‌‌هاي مسلحانه نيز عمدتا هدايت عمليات را بر عهده دارند که برخي از آنها در سوريه و عراق اسير شده و اعترافات روشنگرانه‌اي از هويت داعش داشته‌اند.
و اما، فاجعه‌اي که اين روزها فرانسه با آن روبرو شده  و متاسفانه جان بسياري از انسان‌هاي بي‌گناه را گرفته است و آمريکا و برخي از کشورهاي اروپايي و عربستان و قطر و ترکيه  نيز در نوبت‌هاي بعدي قرار دارند، دقيقا از همين گُسل و فاصله‌اي ريشه مي‌گيرد که ميان دو بخش «سران» و «بدنه» داعش وجود دارد، بخوانيد!
5- در آدرس و مشخصاتي که سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب از «دشمن اصلي»  به سران گروه‌هاي تکفيري ديکته کرده و از طريق سران با انواع ترفندهاي شيطاني به «بدنه» قبولانده شده است، يک «فضاي خاکستري»! و «نقطه کور» وجود دارد. اين «فضاي‌خاکستري» مانند هر فضاي خاکستري ديگر نمي‌تواند براي هميشه خاکستري و مبهم باقي بماند و به قول برتولت برشت نمي‌توان براي هميشه به همه دروغ گفت. در آدرس ياد شده، از «مقابله با اسلام»، «همراهي با کفار»، «غارت اموال ملت‌هاي مسلمان»، «تلاش براي حذف اسلام از فهرست اديان» و... با عنوان «شاخصه‌ها»  و «نشانه‌هاي» دشمن اصلي ياد شده و همه مسلمانان غيروهابي را مصداق بيروني اين شاخصه‌ها معرفي کرده‌اند. اين، دقيقا همان فضاي خاکستري است توضيح آن که در «شاخصه‌ها»  اشکالي وجود ندارد،  بلکه اشکال و انحراف در معرفي مصداق‌هاست به بيان ديگر، آمريکايي‌ها و سعودي‌ها آدرس خود را به بدنه داعش داده‌اند. در اينگونه موارد، اگر حريف با انجام چند عمليات برق‌آسا و موفقيت‌آميز به نتيجه برسد، «فضاي خاکستري»  همچنان خاکستري  باقي مي‌ماند  و اگر هم بدنه، بعدها متوجه آدرس غلط شود،  ديگر کاري از دستش برنمي‌آيد و اما چنانچه حرکت تروريستي با مشکل جدي روبرو شود - که شده است - بدنه فرصت مي‌يابد تا در آدرسي که به دستش داده‌اند دقت بيشتري کند، در اين حالت فلش حرکت به سوي مراکز و کانون‌هايي بازمي‌گردد که با شاخصه‌هاي ارائه شده در آدرس همخواني آشکار و غيرقابل ترديدي دارند ... و اينگونه است که طراحان و برنامه‌ريزان پروژه «لانه‌زنبور» بايد در انتظار بازگشت زنبورها به لانه اصلي باشند. زنبورهايي که به جاي نيش، مسلسل و نارنجک دارند و با آدرس غلطي که از  مثلث غربي و عبري و عربي گرفته‌اند، به جان مردم بي‌پناه و مظلوم سوريه و عراق و لبنان و يمن افتاده‌اند. پاريس نقطه آغاز است و دولت‌هاي آمريکا و اروپا و برخي سران عياش و مسلمان‌کش منطقه نظير آل‌سعود و قطر و... حق دارند که شرايط اضطراري و حتي حکومت نظامي اعلام کنند. تروريست‌هاي داعش مانند رزمندگان نجيب و خداجوي ايران اسلامي، حزب‌الله لبنان، جان برکفان عراق و سوريه و يمن نيستند که براي دفاع از جان و مال و ناموس مردم عادي، بدن‌هاي پاک و مطهر خود را سپر بلا و آماج گلوله‌ها کنند. داعشي‌ها مشتي نادان کم‌شعور و دست پرورده صهيونيست‌ها و دولتمردان آمريکايي، انگليسي‌، و فرانسوي‌ جنايتکارند و پرورش‌يافته آل‌سعود مهمان‌کش هستند که هر جا امکان حمله داشته باشند دست به جنايت مي‌زنند و عليه هر کس که فرصت شليک پيدا کنند، دست به اسلحه مي‌برند. جنايت داعشي‌ها در پاريس نيز از آنجا که عليه مردم عادي بوده است، شرم‌آور و پليد است و آنان تاوان جنايات دولتمردان تروريست‌پرور خود را مي‌دهند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس